Länkbyte! ♥

Hej, mitt namn är Nicole Valenz, och är Justin Bieber's bästavän sedan barnsben. Jag lever tillsammans med min mamma, pappa och lilla syster i Kanada. Min lilla syster är sju år, och jag älskar henne. Jag är sjutton och ska börja andra ring efter sommaren. Jag har en underbar pojkvän vid namn Taylor Lautner. Ja, den kända. Det är svårt för mig att hitta vänner, för när vet man om dom är äkta? Tillbaka till mig och Justin. Min bästavän. Han är mitt liv, vad skulle jag göra utan honom? Vi syns inte ofta, han har sin karriär att tänka på, och den ville jag verkligen inte stå ivägen för. Men vi ser till att ses varje gång han har tid, men det kommer bli svårare snart, när hans believe tour börjar. Men det är något jag får stå ut med. Jag får vara stark, men det är inte alltid så lätt. Justin är tillsammans med Selena Gomez, men dom har haft det struligt på senaste, så jag har stöttat Justin till hundra.Jag trivs tillsammans med kändiskapet, jag ångrar inte några val jag gjort i livet. Förutom skolan är mitt liv perfekt och jag skulle inte kunna tänka mig att byta liv med någon annan.

Dont say that three words! - handlar om kärlek, vänskap, drama och musik.
 
Låter det spännande? Kolla in http://justinbieberstory.blogg.se
 

Kommentarer!♥
Justinbieberstory.blogg.se säger:

Tack, gör dig inom 5 min (: ❤

2013-01-31 | 20:13:16
Bloggadress: http://Justinbieberstory.blogg.se

Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback